Pozycjonowanie sklepów internetowych i stron www w Lublinie

Zgodnie ze statystykami połowa klientów danego sklepu internetowego odwiedza go dzięki wpisaniu frazy nakierowującej w wyszukiwarce. Stąd bierze się potrzeba ciągłej optymalizacji sklepu zgodnie z wymaganiami algorytmów od Google. Optymalizowanie sklepu internetowego jest nie tyle wolnym wyborem przedsiębiorców, co koniecznością – inaczej konkurencja nie da im nawet szans.

Pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga dbałości o kod, opieki nad samą stroną, starannej i doprecyzowanej mieszanki treści i linków przychodzących. Ze względu na charakter sklepów internetowych, nie są one traktowane jak zwykłe witryny. Ich pozycjonowanie wymaga profesjonalnej wiedzy i doświadczenia. Oferujemy naszą pomoc, dzięki której każdy sklep internetowy stanie na podium TOP3 w Google.

Czym jest pozycjonowanie i do czego jest potrzebne?
Pozycjonowanie czyli SEO (optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych) ma na celu osiągnięcie jak najwyższej pozycji strony w wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie zwiększenie rozpoznawalności strony w sieci.

Po jakim czasie pojawią się wyniki?
Jest to proces długofalowy. Pierwsze efekty mogą pojawić się po kilku tygodniach lub (przy dużej konkurencyjności fraz) miesiącach.

Jak wyglądają koszt pozycjonowania?
W naszej firmie opłata za pozycjonowanie jest rozliczana miesięcznie i jest płatna od efektu, tzn. od osiągniętego założonego wyniku. Wycena jest indywidualna w zależności od konkurencyjności słowa/frazy.

W jaki sposób dobrać odpowiednie frazy?
W pierwszym etapie analizujemy stronę pod kątem zawartości. Na tej podstawie dobiera się odpowiednie słowa kluczowe, które będę generowały odpowiedni ruch na stronie.

Przez jaki czas trzeba pozycjonować stronę?
Umowa na pozycjonowanie strony internetowej podpisywana jest przeważnie na okres 12 miesięcy. Należy jednak pamiętać, że po zaprzestaniu pozycjonowaniu witryny po pewnym czasie spadnie ona w wynikach wyszukiwania.

Czy każda strona internetowa może być pozycjonowana?
Praktycznie każda strona może być pozycjonowana. Najłatwiej uzyskać jednak dobry efekt pozycjonowania przy stronach stworzonych w technologii HTML a najtrudniej w technologii FLASH oraz AJAX.

Dlaczego na różnych komputerach otrzymuje różne wyniki wyszukiwania?
Możliwości jest kilka. Pierwsza to przeglądarka i zapisana w niej historia. Dlatego chcąc sprawdzić pozycję warto skorzystać z przeglądarki której nie używaliśmy na codzień. Innym czynnikiem może być personalizacja wyników wyszukiwania. Jeśli jest się zalogowanym na koncie Google, wówczas zapisuje ono w historii nasze działania, aby dostosować wyniki do naszych preferencji.